In Auckland

9 december 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na 2 vluchten van 12 en 10 uur zijn we met enige vertraging woensdag om 1.50 uur plaatselijke tijd aangekomen in auckland. Die vluchten zijn lang en vermoeiend, maar dat weet elke reiziger...juffen, wouter sjoerd en femke hebben tijdens de eerste vlucht gewoon taakwerk gedaan!
Na aankomst, met busje naar het hotel in het centrum van auckland. Eerst slapen in een bed.
Ja we zijn aan de anderekant van de wereld! Het weer is prima, 20 graden licht bewolkt.
Vandaag auckland bekeken en met de ferry naar davenport geweest. Schiereiland met typisch nieuw Zeelandse houten huizen. Zodadelijk al weer eten, terwijl Nederland ontwaakt.

1. Elizabeth en Luuk:
    9 december 2015
    Ja, fijn, dat jullie er zijn! Je moeder belde vanmorgen om dit te vertellen. We houden contact, zij en wij. Veel plezier en lekker slapen in een echt bed!
    Groet van ons voor jullie 5-jes.
  2. Elizabeth en Luuk:
    10 december 2015
    Vanmiddag een leuke middag gehad: ik was met Elizabeth naar Dieni naar daarle.we zijn aan het uitproberen of mama het lukt om ook een berichtje te sturen.hartelijke groeten Uit Wierden Elizabeth en Mama